akum semua..
kali ini entry ini akan menceritakan mengenai pertandingan boling persahabatan antara dua benua yang terhandal ( arkghhhh tuiii) iaitu tasik antarbangsa berlawan dengan pandan jaya.

idea ini timbul apabila akak berasa bosan dan tetiba di seru untuk berlatih sempena pertandingan boling planet ym pada 9 ogos nanti.

tasik antara bangsa di wakili

firdee
ejay
daylan

pandanjaya

penganjur
eqbal@amy
am

konsep pertandingan ialah berkumpulan dan individu.

pada pertandingan kali ini, tasik antarabangsa telah berjaya menjatuhkan 1865 jatuhan pin dan sekaligus menewaskan pandanjaya yang hanya mampu menjatuhkan 1733 sahaja

yang paling mengejutkan prestasi am yang telah meningkat. teruskan uolsss... mak rasa tak lama lagi u dah layak jadi shahlin. Tapi kehebatan firdee dan daylan amat sukar di gugat. tambahan pula ejay yang menggunakan bola bekas kekasih akak menjadikan jiwa akak agak bercelaru.

amy pulak telah mengajar kami cara membaling bola dengan kaki mestilah sudut tirus dan tangan pulak seperti orang yang menahan bas atau teksi. vogue gittewkan. Jadi pada malam itu konsep kaki telah diperkenalkan akan akan digunapakai dalam pertandingan boling dunia akan datang

oklah uolsss...penat akak menaip nie uolsss.

jumpa lagi ...