akum semua..apa khabar? sihat? alhamdulillah kalau semua orang sihat dan bergembira disamping orang yang tersayang yer...so macam mana dengan kerja hari nie? ok ker? kalau ok, baguslah..akak macam biasa sahaja lah uols..hari isnin biasalah kan..macam malas nak pergi mengajar pada mulanya kan?


oklah uols semua dah tengok ker tajuk entry kali ini? yuo ini pasal keliru dengan cinta katanya kan? biasalah kadang kadang soal hati nie memang susah sangat kita nak selami...kadang kadang boleh jadi gila jugak ...bergantung kepada siapa yang mengalaminya kan?


pernah uols tiba tiba rasa jatuh cinta pada seseorang yang uols rasa tak pernah terfikir nak jatuh cinta ? pernah mengalaminya? walaupun uols cuba untuk menafikan perasaan itu, namun semakin kuat u ols menafikan perasaan tersebut, semakin kuat pulak rasa itu datang bukan? cubalah buang jauh jauh, semakin kuat perasaan itu timbul bukan? itulah yang dinamakan cinta itu buta..


dalam dunia percintaan, setiap manusia mempunyai citarasa yang tersendiri, ada yang mahu berkulit putih lah, ada yang mahu tinggi lampai , kulit hitam manis, berbadan sasa, anu yang besar lah ( opss 18 sx), pinggul yang chantek dan macam macam lagi lah kan? namun itu hanya lah satu kayu pengukur kita kepada seseorang bukan? yelah takkan uols semua tak taste pulak nanti, kalau tak der taste atau uols main pakai sebat ajer, macam tak elok pulak kan?


so kadang kadang apa yang kita taste tu memang tak dapat lah uols, apatah lagi jauh dari standard yang pernah kita letakkan dalam diri kita..namun kalau kes begini yang berlaku macam mana? perlu kah kita meneruskan percintaan tersebut sebab kita merasakan orang itu bukan taste kita? bagaimana pulak, kalau orang yang kita tak taste itu, yang selalu kita ejek atau pandang sebelah mata, berjaya mengetuk pintu hati kita bukan? heheehe..


apa apa pun soal hati ini benda yang sangat susah ..akak pernah rasa susah sebab soal hati ini mempengaruhi kehidupan akak yer, pi kerja pun rasa tak ceria, pi mana mana pun asyik teringat si dia sahaja sehingga kenkawan perasan dengan perubahan mood kita tu kan? so kalau benda macam nie dah berlaku, macam mana uols nak menghindari nya? susah bukan.....


apa pulak kalau uols mencintai seseorang tanpa memberitahu kat orang itu yang u ols minat dengan dia....u ols pernah mengalami perasaan begitu? apa tindakan uols apabila melihat orang yang uols minat tu bermesra dengan orang lain? sakit hati? yup..biasalah kan...mesti kita akan rasa sakit hati bukan? so uols tak mahui kah meluahkan perasaan uols pada orang tersebut? pendam sahaja kah?


oklah uols , rasanya apa apa sahaja yang datang dalam hidup uols nie, kita harus teruskan, cinta adalah satu pelengkap dalam diri kita, cinta adalah satu benda yang sangat indah untuk kita hayatinya...saat saat manis adalah satu yang sangat berharga dalam diri kita...so teruskan lah saat saat manis uols tu beresama dengan orang yang tersayang kan?