ermmmm entry nie macam tak penting ajerkan..namun aku dah lama nak kongsi kisah cinta aku dengan pembaca...( ada ker yang nak baca)..sorry ler tak der pic @ gambar gambar yang menarik sebab aku pun tak pandai benda benda macam tu...itu pun mr firdee yang ajar..terus aku semangat nak tulis dalam blog aku nie.....

dah lama nak tulis dah u olsss tapi aku nie tak pandai...buta it...nama ajer cikgu....tapi memang aku tak pandai..nie ha...dah tahu..mulalah aku nak menulis hingga 1000 patah perkataan walaupun tak penting...baca ajer lah...

cinta? ermmm? kalau kita tgk filem cinta mungkin kita akan faham maksud cinta bukan? ceh macam cikgu bm pulak..tapi dari sudut cinta sejenis dan plu? macam mana? aku aka tulis berdasarkan pengalaman aku..tidak mengambil mana mana rujukan..kerana bagi aku pengalaman itu sangat lah penting ....

cinta plu nie ada macam macam jenis u ols..hanya pandai pandai lah kita mentafsir...mungkin cinta kerana harta benda? cinta kerana tertekan sebab takder sape nak kita@atau cinta tangkap muat ajer...cinta sebab kita rasa kita perlu bercinta? atau ...ah u olss semua paham ka apa yang akak tulis nie?

jadi dalam bercinta nie u olss mula mula tu memang lah hangit..kalah cerita taitenok(titanic) u jump i jumplah katanya.....memang seronok u olss kan..kalau tak jumpa sehari rasa macam tak puas..pi keje senyum..mandi senyum...happy dan riang kan....dunia nie sangat indah u olsss..hari hari mendatang tu rasanya berbunga bunga.....

bila dia antar sms dah mula tak keruan...dah rasa dunia nie ana yang punya....gombiralah katakan....

bila berjumpa..ya allah minyak wangi sebatu, mandi dengan minyak wangi ajer lah katankan.......berdebar debar..peluh jantan dah mula keluar..belum lagi peluh lite lite atau peluh auw auwww.....