akum semua...
erm begitu gigih akak kali ini menaip entry demi entry untuk semua peminat yang merindui hasil nukilan akak, walapun blog akak tidak lah sehebat blog blog lain tapi akak nak tulis kan gak kan.

kali ini akak tulis satu pengalaman ngeri akak semasa berbuka pose dengan anak anak muird akak di luar yer.

masa tu tak silap akak, pose yang ke 13 rasanya, anak anak murid akak lelaki tingkatan 4 dan 5 bercadang nak berbuka pose dengan akak di area times square. alah uolsss sajer aje diaorang nak buka dengan akak sebab boleh lepak lama lama kat times square tu, parents tak kisah kalau bukak dengan cikgu tuisyen kan...

jadi, tak silap akak ada 5 orang budak laki tunggu akak di times square, diaorang rapat gak walaupun lain sekolah sebab akak mengajar mereka tuisyen. Jadi diaorang kenal antara satu sama lain lah nie.

akak pon sampai kat area times square dalam kol 6 ptg. mereka dah book tempat kat sebuah restoren makanan segera yer. terus akak pun pose pose. wowo hebat penampilan mereka, maklumlah baru nak "up" kan. semuanya nampak lain arrr, taste pulak akak dengan diaorang nie.

budak a: eh cuba tgk tu, macam gayboi ajer ...( wow budak budak sekarang nie tahu istilah gayboi..kelas kan)

budak b: eh mana ....tak nampak pon( matanya meliar tgk orang di kawasan tu...akak pon sama gak)

budak a: alah yang pakai baju warna kuning tu....dengan kapel dia kot( wow tere budak nie)

budak c: weiiii itu aku kenal lah.bro tu pernah mengurat aku tu masa ku lepak lepak sini, maleh aku layan geli aku tgk gayboi gayboi nie(aiyoooo motif kau cakap macam tu, cuba kau berchenta dengan gayboi tak hengat kau nanti)

akak diam kan sahaja, tapi mata akak memandang kat gayboi tu. yup dah berusia macam akak mungkin suka anak anak ikan kot. dia pon satu, pandang kat group kami ajer, opss lupa mungkin gayboi tu nak ngurat budak c tadi kot.

budak d: argghh biar lah diaorang, kan bulan pose tak elok mengumpat ( wow ada tokoh jadi ustaz nie)

budak b: erm aku pun tak suka gayboi nie. ada ,masa tu lepas aku lawan bola kat sekolah, tetiba mamat tu datang kat aku. mula mula ingatkan bro tu nak kawan, pastu dia nak lebih lebih arrr, mengamok arrr awek aku bila tahu...

budak a: aku tak paham gayboi nie, muka macam jantan tapi nak jantan gak. tu baru gayboi belum lagi pondan . habis lah laki kat dunia nie

akak malas nak campur. takut nanti akak pulak yang lebih beremosi pulak kan.

budak e: tapi ada kawan aku kapel dengan gayboi. pergh hidup dia senang, pakai baju perghhh tak mao kalah...top up penuh ajer aku tgk

budak c: erm memang arrr senang . pastu bontot koyak....hahahahhaa

budak d: eh napa cikgu diam. apa pendapat cikgu pasal gayboi nie....

akak: erm....diaorang pun manusia jugak kan. ada hati, ada perasaan dan diaorang pun kalau boleh tak mahu jadi macam tu kan? tapi dah naluri, nak wat cam ner, kita tak leh larang atau halang. sama jugak dengan lesbian. Tgk tgk awek kamu pun terjebak dengan lesbian kot....

budak a: eh awek saya clean cikgu . tak terlibat dengan lesbian nie, dengan saya dia dah "puas" cikgu

budak d: jadi cikgu sokong lah pasal gayboi nie lah....?

akak; cikgu tak cakap sokong ker tak, hanya itu hak individu ok. ini sebenarnya perasaan, naluri. mungkin perasaan kamu pada pompuan bukan? dan perasaan gayboi nie pada lelaki pulak, so benda nie subjektif...mana tahu kalau masa depan kamu kamu bercinta dengan golongan nie?

budak b:amboi cikgu , backing baik punya ek..erm kami tahu sapa cikgu nie..? ( sambil memandang sinis katt akak)

akak: maksud kamu?

budak a: aha cikgu, kami tahu cikgu pun macam golongan tu kan?( akak rasa menyesal berbuka pose dengan diaorang)

akak: kalau kamu cakap macam tu, kamu tak takut ker dengan cikgu? dan macam mana kamu tahu cikgu nie gayboi( akak membundarkan mata akak nie)

budak b: sebab saya pernah nampak cikgu pernah dating dengan seorang budak , dan budak tu sekolah coachrane kan....dia kata yang cikgu suka dia( hanjing tul kan budak budak)

budak c: tak per arrr cikgu, kami paham. Cikgu jangan takut, kami pun tak takut dengan cikgu tau, asalkan cikgu ajar kami dah ler..dan buat yang baik baik, kalau cikgu lebih lebih, kami pon takut arghhhhhh

akak terdiam ajer...akak ingat kata kawan akak iaitu miss bjork" nyah, kau jangan tabur pasir kat periuk nasi kau ek"

terus azan pun berkumandang dan akak makan perlahan lahan.....