akum semua..apa khabar? sihat? alhamdulillah kalau semua orang sihat dan bergembira disamping keluarga dan teman yang tersayang, akak masih lagi di Q bistro, sekarang jam menunjukkan pukul 3 10 pagi ..yer diulangi 3 10 pagi namun akak dan firdee masih lagi tak mahu beranjak dari kerusi q Bistro.




walaupun pekerja pekerja q bistro dah mula sibuk sibuk bersihkan kedai mereka, susun meja, susun kerusi dan sebagainya, namun akak terus menaip manakala firdee pulak sedang download lagu lagu yer..adalah katanya...nak download lagu untuk seseorang yang istimewa katanya yer ...lagu lagu disini dah macam kami berada di bombay sahaja ( ini kata firdee) manakla di belakang meja kami pulak ada group group laki yang ketawa ala ala pondan gittew..




oklah semua orang dah tengok tajuk entry kali ini? yup, sekarang nie dah hari jumaat bukan?, 13 februari yer, so dengan kata lain esok sahaja 14 februari sudah pasti anda semua ada yang menyambut valentine day yer....bergantung lah kepada anda semua, sama ada nak sambut ataupun tidak yer.....bagi akak itu hak masing masing.




okla bagi yang menyambutnya bersama dengan kapel anda, tak kiralah kapel anda tu songsang ker, kekasih gelapku ker, atau memang bukan sejantina, so apa rancangan anda untuk menyambut nya? adakah anda mahu buat satu suprise untuk pasangan anda? cukupkah anda bebogel di dalam kotak, pastu pose pose kapel anda bukak kotak tersebut, tapi mahu diingatkan yer, pastikan kapel anda bukak kotak tu, kalau tak, mati kekejungan anda nanti ye dalamkotak tu sebab tak bernafas....sia sia uols mati dalam kotak..




atau anda dah tempah meja untuk makan bersama dengan kapel anda? bagi yang berkemam


puan tu baguslah,pastu boleh lah anda letakan cincin dalam kek anda, kalau tak nak letak dalam kek, boleh letak dalam isi ikan ker, pastu pose pose suruh kapel anda makan bahagian yang ada cincin, sayugia diingatkan, jangan pulak kau beli cincin yang ada batu permata sebesar penumbuk uolss...sah sah kapel kau tercekik nanti, sapa nak jawab uolsss, ke hospital pulak nanti...




atau anda nak beli kad sahaja uolss? ok jugak kalau idea macam tu kan? akak rasa kos nya adalah lebih murah kan..apa apa pun yang penting ianya ikhlas lah uolsss, rasanya tak perlulah tunggu hari valentine day baru nak kasi hadiah kat kapel kita, hari hari biasa pun buruh, contohnya masa hari buruh, atau hari pekerja boleh lah kasi batu bata ker pada kapel kita, iaitu akak nak kasi kat taufik, pada naratiwat akak nak kasi kuali memasak funfries yer....gurau ajerlah uolsss....so uolss nak kasi apa ek?