oklah ...aku tak mahu buang masa...dan aku tak mahu cakap panjang...dan aku terus taip netry ini sebab aku rasa tak sabar sabar nak kongsi dengan uols semua...sebenarnya aku rasa dah nak tido lah yer, namun, tetamu pagi ku yang setia, iaitu mr hairul arsenal baru sahaja datang ke rumah ku ini...

ini bukan nak cerita pasal aku dan hairulyer... ini hanya nak cerita tentang peristiwa yang berlaku pada pagi semalam ......dan sama ada uols semua percaya atau tidak...bergantung..aku pulak tengah seram seram sejuk nie, sambil menaip entry ini...tangan ku mengeletar..rasa macam tak sabar sabar nak menghabiskan entry ini...

oklah aku mulakan....

hairul : semalam aku datang rumah kau ...kau tido ke?

aku : ha ah... sorry lah aku penat sangat ni semalam sebenarnya...

hairul : ye ker....kau balik lepak semalam pukul berapa?

aku : erm dalam pukul 1 30 lebih kot, aku tak ingat sangat..ngantuk terus tertido..aku pasang alarm..langsung tak dengar pulak...napa ?

hairul: yup..aku datang dalam pukul 3 30 pagi...kau tak kunci pintu ...dua dua pintu kau tak kunci tau

aku: eh ye ker..( nada terperanjat) *sebenarnya aku memang jarang kunci pintu, itu sebabnya daylan ada nampak aku opsss

hairul: aha ler...kau nie satu..kalau orang rompak kau mcm mane?

aku : alah nak curik apa pulak kan....rumah aku nie bukan ada apa apa pun....

hairul: mula mula aku cadang nak masuk...tapi tak jadi......panggil nama kau dari luar..bilik kau berkunci dan gelap pulak...so aku terus balik semula

sebaik sahaja hairul menghabiskan kata kata terakhir, aku terdiam seketika..aku memandangnya dengan tepat...'

aku : tipu....kau kan yang tidur sebelah aku semalam kan?

hairul: eh apa citer nie....mana ada...sumpah aku balik semalam...aku terus pi rumah abang man. mana ada aku tidur rumah kau...

aku: heheheh...dah ler...kau nak takutkan aku kan? ( aku dah mula rasa cuak )

hairul: ya allah sumpah ler...man ada aku tido rumah kau...aku terus balik..aku tutup pintu kayu umah kau...kan semalam kita tak breakfast kan..

apabila hairul kata yang kami tak breakfast, aku mula mempercayai nya...aku mula tak tentu hala...berdebar debar....yup memang betul...tapi aku yakin yang semalam ada seorang yang tidur disebelah aku, aku yakin...ada orang tarik selimut aku... dan yang penting aku terbau wangi semasa orang tu tido kat sebelah aku...ish macam mana nie...siapa pulak...tapi memang kami tak sarapan sebab aku rasa dalam pukul 7 pagi , aku dapati orang disebelah ku memang dah tak der....jadi aku ingat hairul tak nak sarapan..apatah lagi aku nak berdiet katanya....

aku: erm betul ker u tak datang rumah i?

hairul: kau dah salah nie...aku memang datang rumah kau, tapi aku tak tido kat umah kau..aku tengok pintu rumah tak berkunci..gelap sahaja....so aku panggil kau dari luar pintu rumah, kau tak menyahut, aku malas lah nak masuk...bilik kau macam tertutup sahaja..so aku blah lah..aku sempat kunci pintu kayu...ish kau nie napa? muka blur ajer...

aku terus terdiam...dan menaip entry nie untuk anda semua...hairul dah mula zzzz ...aku tengok dia..aku cubit cubit dia..manalah tahu kalau kali ini bukan dia lagi yang tidor kat sebelah aku?...tapi? siapa ek?