jam menunjukkan pukul 1 11 pagi, aku baring sahaja di atas katil bilik 1620 di hotel renaissance, kota bahru...aku baru sahaja matikan air cond..wowowo sejuk giler di dalam bilik nie...bilik yang besar ini memuatkan 2 buah katil yang besar juga...mungkin queen size....

aku baru sahaja makan malam dengan mr firdee di sebuah restoran di kota bahru, ujan masih lagi menitis di bumi serambi mekah ini...aku kepana tan yang amat, apatah lagi aku tidak tidur semalaman semasa ingin bertolak ke kota bahru..

semasa dalam perjalanan aku curik curik tido, aku kesian kat mr firdee yang mengantuk, hanya tido dalam 3 atau 4 jam sahaja, namun mampu untuk memandu kenderaan ke kota bahru, aku pulak sempat buat taik mata semasa dalam perjalanan...erm perjalanan yang mengambil masa kira kira 7 atau 8 jam amat memenatkan sekali....

pada mulanya aku ingat mr firdee sengaja bergurau untk mengajak aku ke kota bahru untuk menemani nya melakukan tugasanya, namun ajakan itu telah menjadi satu realiti kepada aku, bukanya aku tidak pernah pergi ke kota bahru, bukan yer..aku pernah pergi, namun aku tak sangka boleh bermalam di hotel renaissance , di kota bahru..

maafkan aku, kalau aku terlampau naif sangat, aku akui dalam hidupku inilah kali pertama aku menginap dan bermalam di hotel yang bagiku sangat istimewa, mungkin anda di luar akan tertawa kecil apabila aku menceritakan inilah kali pertama bukan? namun, buat apa aku nak malu untuk mengaku, sebab inilah kali pertama aku menginap.....

sekarang minda ku terasa sangat letih, aku seperti tiada mood untuk meneruskan entry ini,maaflah nanti ku ceritakan secara detail mengenai perjalanan yang amat berharga dalam hidupku ini......maafkan aku...kerana aku terlalu penat

buat adik beradik 69 ku yang tersayang serta tidak lupa sepupu ku...aku memang teringat dan terkenang kalian..sempat juga aku menghantar sms kepada kak lang, yang memberitahu mereka sedang bermain tenis...aku sempat mencuri masa untuk menghantar sms kepada akiko...

jumpa nanti..seba aku nak zzzzz