akum semua..apa khabar? sihat? alhamdulillah kalau semua orang sihat yer...akak disini pun sihat jugak, alhamdulillah..harap harap kita dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki yer...lagi pun sekarang dah masuk 16 disember, lgi 2 minggu kita melangkah ke tahun baru yer...2009...dan semoga tahun baru kali ini akan memberi keceriaan kepada kita semua..

dah tengok tajuk entry baru nie...wah wah wah sekali lagi nama kak nor atau lebih dikenali sebagai kak ngah naik carta dalam blog akak yer...glamer lah kau lepas nie yer kak nor...walaupun akak lebih berusia dan lebih tua dari kak nor, 2 tahun rasanya..tapi tetap nak pose panggil kak nor jugak yer.....

oklah kali ini nak cerita satu kes yang berkaitan dengan kak nor dan hairul arsenal

hairul : haieeeee selamat pagi..dah bangun tido dah ker?

akak: erm..dah bangun dah nie, nak mandi nie, ada hal sikit tadi....

hairul: aku nak bagitau kau sesuatu..harap kau jangan marah yer....janji

akak:erm cakap lah..kau tak cakap macam mana aku nak tahu aku marah ke tak...

hairul : erm...erm...semalam ..dalam pukul 3 pagi aku ada.......

akak: ada apa nie hairul..cakaplah.....

hairul: ok arrr..aku gentle arrrr....aku ada call kak nor atau kau tulis dalam handset "pondan giler" .hehehhee

akak: (terkesima ) biar betul hairul.......ye ker....( tak sangka dia boleh call kak nor pagi pagi buta, tak mengggangu kak nor ker ?). kau citer cikit, kasi terang sikit....

hairul: macam nie..semalam dari mula aku sampai umah kau, aku tunggu kau busy meng sms yer...pastu masa kau pi beli air dan makanan kat mamak belakang...aku check handphone kau..tengok dengan sapa kau sms..sorry arr..aku rasa macam kurang ajar pulak wat cam tu...aku boring..so aku check check ajer....aku tgk kau sms dengan pondan giler, so aku baca sms tu..tetiba aku...( berhenti)..heloooo ..kau dengar tak nie..kau senyap pe hal?

akak: yolah...takkan kau bercakap aku pun nak bercakap..kalau dua dua bercakap, sapa nak dengar? teruskan citer kau...

hairul: aku pun terdail nombor tu...aku dengar suara orang..macam suara pompuan bercampur laki..aku cuba nak tiru sore kau....tapi kak nor tahu...kak nor cekap....dia tahu bukan kau yang kol..last last aku mengaku arrr yang aku kol kak nor...

akak: ya allah..kau nie....pukul 3 pagi kan masa tu..mana tahu dia dah tido..atau ada tetamu malm ker....

hairul: aku tahu dia tak tido lagi sebab kau sedang meng sms dengan dia kan.....aku pun borak dengan kak nor...

akak: kau borak apa rul dengan dia?

hairul: macam macam lah.....aku tanya pasal keluarga 69, pasal acap..pasal mat tomyam....

akak: aduiiii....napa nak tanya pada kak nor...napa tak tanya kat aku ajer...itu ajer ker kau borak?

hairul: yupp...tak lama ..sebab masa tu kau dah balik dari beli makanan kat mamak..terus aku letak..nie yang aku kol kau sebab aku serba salah ..aku minta maap arrrr...janji tak buat lagi...

akak: takperlah...lagipun aku tahu kak nor baik orangnya..mesti cakap yang elok elok sahaja...

hairul: ( dengan penuh semangat) hah..tul tu..dia cakap yang baik baik ajer pasal acap, mat tomyam, pasal adik beradik 69 ......( memuji kak nor nampak? )

akak: ermm ye ker....erm tak perlah..aku tak kisah, jangan pulak lepas nie kau kol adik beradik 69 aku kol 3 pagi..nak nombor semua adik beradik aku kah? aku no hal( melahar hairul)

hairul: oh ye ker..leh ker aku ambik semua nombor tipon diaorang ( jenis tak paham bahasa atau blur blur sotong macam kk opsss amy ampon yerr)

akak: oklah....apa apa pun sms aku kalau kau datang ker apa ker...aku nak siap siap dah nie...bye....

akak terus check kat handphone akak yang berjenama amoi ittew yer....yup last kol dalam pukul 3 lebih...bebrual dengan kak nor dalam 16 minit lebih...tak sabar nak jumpa kak nor.....nak tanya apa yang mereka bual kan....tunggu yer kak nor....siap kau...( sambil menyinsing lengan)