akum semua..apa khabar? sihat? alhamdulillah kalau semua orang sihat dan bergembira disamping keluarga yang tersayang, teman teman atau sesiapa sahajalah yer..akak disini kurang sihat sikitlah, demam lite lite, tapi masih gagah untuk menaip entry katanyakan...oklah akak tak mahu cakap panjang panjang lagi, dah tengok tajuk entry kali ini ?


oklah sekarang ini akak menghadapi satu masalah atau yang lebih tepat dikenali dengan kekeliruan identiti yer, begini, semenjak dua menjak nie akak terasa nak berkapel dengan chekki yer..ada sesiapa pembaca yang diluar sana sana yang sanggup berkapel dengan akak?


entah lah,bukan bermaksud nak menunjuk nunjuk yang akak dah berubah ker, nak jadi lelaki straight ker..apa ker..bukan uolss..tapi tak tahu kenapalah..pernah meluahkan perasaan tu pada firdee, akiko dan juga adik beradik yang lain....nie bukan main main yer..tapi..takut nanti bila dah kapel dengan chekki, tapi hati masih suka dengan kaum sejenis macam mana tu olsss kan?


semalam akak bertemu dengan peminat chekki yer, chantek chantek mereka yer.. rasa lain pulak bila lepak dengan chekki yer...tapi akak tak kisah....masalahnya sekarang, kat mana akak nak dapatkan aweks uolss? ( motif masih menggunakan perkataan akak sedangkan nak cari awek nie...) dan macam mana rasanya berkapel dengan chekki..ada ker chekki nak kan akak nie? yang berjalan selanggang kangkung, mengalahkan chekki itu berjalan...entah..kita tengoklah nanti..


kalau akak dapat chekki nanti akak kenalkan, kalau akak dapat chektan pun akak akan kenalkan jugak...biasanya..bila dah 33 nie, hormon akak bergulung gulung yer.....