lately nie, aku sendiri perasan akan perubahan dlm diri aku... even hans pun nampak, tapi dia gelakkan jer. dia selalu kata aku ting-tong! agaknye kot... entah ler, segala perkara2 mudah, jadi susah pada aku. aku jadi terlalu kelam kabut dan clumsy! aku perasan perubahan nie jadi dari minggu lepas lagik. setiap kata2 aku, jadi tunggang langgang. cara aku ckp pun jadi kelam kabut, sampaikan tersasul2. even, untuk buat sesuatu keputusan simple (cth nak makan apa.. ) pun jadi susah. pikir banyak2 pulak. risau gak aku.. adakah nie tanda2 aku nak melangkah ke alam 30?!! pernah ker kaklong alaminye nie?!!( dipetik dari blog kak farah)

akum semua....apa khabar? alhamdulillah kalau semua sihat dan bergembira disamping keluarga dan teman yang tersayang yer..so macam mana dengan kerja hari ini? semuanya ok kah? alhamdulillah kalau semua ok dan berjalan dengan lancar sekali yer...

oklah kali ini akak mencedok pulak satu perenggan dari blog kak farah....siapakah itu kak farah yer? seorang graduan dari universiti di negara matahari terbit iaitu japan...wah wah kelas kan kak farah sebab dapat belajar di luar negara yer....kak farah ini jugak dikenali sebagai erry dan mempunyai seorang suami yang masih muda bergetah, dalam usia 21 tahun nie..wah wah kak farah memang beruntung dapat suami muda..bergetah..sensual katanya....untung kak farah yer kan.....

kak farah nie penakut dengan tikus katanya..kalau nampak tikus menjerit jerit lah dia...tak tahu kenapa dia sangat tikus kan? katanya masih kecik kecik dulu dia pernah tengok satu movie yang mana tikus telah makan manusia..dan sejak hari itu dia sangat takut dengan tikus..nasib baik dia tengok tikus makan manusia, akak pulak takut dengan rabbit sebab akak pernah tengok satu movie..rabbit makan lobak..terus akak pose pose takut....akak jugak takut makan sotong, sebab bila makan sotong teringat macam makan kaum sendiri kan layaknya..mari kita boikot makan sotong...gantilah dengan benda yang lain....

sekarang ini nampaknya kak farah macam dah ting tong...yup akak akui dia nampak macam ting tong sedikit...kadang kadang bila berbual tu dia akan ulang balik apa yang dia cakap..pastu dia akan pose pose blur pulak...kadang kadang dia cakap apa entah akak tak paham sangat..dan dia cakap macam tunggang langgang...suaminya hanya menggelakkan dia sahaja tau...tak baekkk tau....sian kak farah

entah lah kak farah, masa akak 30 tahun dulu memang rasa macam pelik dan lain, tapi pelik macam tetiba nak insaf lah...nak jadi jantan lah balik kekonon katanya...tapi tak perlah rasa tersalah cakap ker apa ker..takperlah kak farah..mungkin kak farah nie terlalu penat kan ..kalau hari coti tu akak tengok berjalan sakan kak farah dengan adik beradik 69 nie...mula mula pi makan lah, pastu ke bukit bintang lah..tup tup ke ikea lah..aiyooo kak farah..tolonglah dok rumah yer masa coti coti nie yer.....hehehe gurau ajer lah kak farah.....

oklah kak farah, akak harap hidup kak farah akan lebih tenang yer..nantilah kalau ada bebudak kelas sains nak tuisyen, pasti akan akan masukkan slot mengajar kak farah....dan kak farah... akak doakan kak farah terus sukses dalam kehidupan dan bahagia dengan suami yang tersayang..salam sayang untuk kak farah dari kak maria tunku sabri katanya.....jom jalan cari jantan