akum semua...apa khabar? sihat? alhamdulillah kalau semua orang sihat dan bergembira disamping keluaraga , teman dan orang yang tersayang yer..akak pun sihat sahaja..alhamdulillah . tapi agak penat sedikit dengan tuisyen sebab kena ganti kelas sempena tahun baru cina yer..hehehe nie baru ajer balik makan dengan kak farah , hans, akiko dan firdee yer....dan terus ke kedai kak hah untuk menolong kak hah masukkan duit dalam akaun bank....


tup tup sampai sana, terjumpa dengan mat, ya, kak pah dan kak hah, ramli begitu gigih membasuh kedai katanya..heheheh terus kak hah ajak pi bank...pastu terus kol kak misha omar kita yer..katanya nak ke "spa"..haruslah malam malam ke "spa" kan kak misha? dapat? mestilah dapat kan?heheheheh


oklah mari kita tengok beberapa soalan yang telah diajukan oleh beberapa pembaca budiman yang ditulis melalui email yer....kelaskan pembaca meng"email" akak ..terima kasih yer kepada yang sudi membuang masa untuk mengemail akak..tanpa membuang masa kita mula akan dengan soalan yeng pertama


soalan :"akum kak maria @ cikgu irfan, saya merupakan pembaca blog akak nie..sangat teruja dengan apa yang ditulis oleh akak...saya merupakan pembaca blog akak yang setia ( mekacih yer )..soalan saya ialah..mengapa akak suka dengan kaum sejenis ( mulut kau ) dan tak mahu berubah ker ....itu sahaja, sekian terima kasih...tut tut tut ( panggilan terputus pulak yer ) motif tadi kau kata peminat kau tulis email, pastu ada bunyi talipon putus napa pulak kak maria oiiii(peminat dari seri serdang katanya )


jawapan: erm terima kasih yer soalan yang diberikan? eh dari mana datang pemanggil itu yer..opsss dari seri serdang yer..oklah terima kasih baca blog akak yang tak seberapa ini, lite lite ajer katanya...menjurus kepada soalan tadi...( sambil berwajah serius dan membetulkan tudung dan juga tali bra yang terselit tadi) ermmm saya suka dengan kaum sejenis..wah wah wah...mulut kau..sah sah aku nie akak kan..women lah aku nie, mestilah suka lelaki uolss oiii..opss sorry lah, erm sebenarnya itu adalah perasaan sahaja, kalau boleh aku pun tak mahu dilahirkan suka lelaki kan...tapi dah ada feeling macam mana ...lagipun aku pun jalan ala ala catwalk..nak ker pompuan dengan aku nie...yang berjalan catwalk..untunglah jugak aku suka lelaki, kalau aku suka binatang? cam no? pasal nak berubah tu..nantilah..aklau nak berubah jadi lelaki betul tu tak der masalah, sebab aku memang laki pun, hanya perasaan dan cara berjalan sahaja yang pelik...insya allah, kalau dah berubah nanti saya email atau kol awak yer...


soalan ke 2: akum akak maria ...apa khabar? saya nak tanya kak maria pasal cinta lah...macam mana kak maria menjalani kehidupan selepas bercerai dengan suami kak maria...adakah kak maria tingtong? atau kak maria tabah? boleh tak kasi tips tips yang berguna untuk menjalani kehidupan selepas putus cinta.....(dari ipoh perak)


jawapan: wasalam yer dik...sebelum nie nak tanyalah ..adik nie laki ker pompuan..atau khunsa opsss terlahar pulak dik oiiii..akak dah konpius sebab nama adik ala ala women gitteww(maaf yer, email tak leh dinyatakan dalam blog nie yer) oklah , akak anggap adik nie macam golongan obor obor jugak lah ek....erm nak tips ker uols? erm rasanya akak nie bukan doktor cinta lah..sebab kalau akak putus cinta, akak pun rujuk kat kenkawan ajer kan..tapi kalau kita putus cinta tipulah kita tak sedihkan dik kan? biasalah mesti sedih...bergantung tahap cinta adik pada dia lah..kalau sangat sayang mungkin kita jadi ting tong yang teramat kan....bagi akak macam nielah..sebelum adik nak clash atau di clashkan..adik mesti ada spare part yer..so lepas clash ajer, terus pose pose dengan orang baru tu..so taklah sedih sangat kot..itu lah yang akak mampu cakap lah ....


soalan ke 3: nak pendapat akak yer..macam mana kita nak pikat laki yer kak? macam susah nak dapat ajer sekarang lah kak ...tolonglah saya kak..saya dah ger ger nie.....uhuk (peminat misteri dari pandan indah )


jawapan: amboi tak kasi salam ker dik oii? adakah adik nie bukan islam..opsss sensitif nie..oklah mungkin adik nak cepat kan taip ek..oklah cara nak pikat laki, sebelum nak tanya , adik nie suka laki yang macam mana ek, sebab laki nie banyak kategori, golongan macam kita pun boleh dikategorikan lelaki jugak, adakah adik suka dengan lelaki str8 ek..oklah kalau nak laki str8 nie, banyak cara yang adik gunakan..tengok lah laki yang suka dengan pondan ker....atau laki yang suka dengan laki lembut yang macam akak nie ker...tengok jenis lah dik..atau suka gay yang keras ker..bergantung dik oii..kalau adik suka laki str8, apa kata pi farmasi, beli ajer pil hormon dik, makan sebiji sehari tau, jangan kau bantai 4 biji sehari....pastu kalau dah women, jangan risau dik, ramai jantan carik adik, tengok ajer kawan akak, kak msiha omar, malam malam adik konsert percuma...pastu adik kena berlakon jadi lady diana depan jantan yer dik..buat buat baik lah depan jantan tu, kalau nampak kucing nak kena langgar, cepat cepat stopkan kete itu, pose ambik kucing dan letak ke tepi sambil membelai kucing tu, mesti jantan tu terkeseima dengan adik yang sanggup mengorbankan diri semata mata nak selamatkan kucing iteww..tapi mesti diingati, perbuatan itu mesti depan jantan yer....


oklah nanti akak akan taipkan lagi lah yer...cc nie nak tutop pulak hanjing tul..masa aku dapat idea yang mencurah curah nie lah cc nie nak tutup katanya..boleh? oklah nanti akan publish lagi soalan soalan yer.....nantikan