lokasi: restoran safira pandanjaya

masa : pagi ( dalam kul 3 pagi rasanya)

rutin aku seperti biasa..kalau tidak dapat tidur aku akan pergi ke restoran ini untuk online...yelah, sejak ada WIFI kat restoran nie, aku bersyukur sangat, tidak perlu lagi berebut rebut ke cyber cafe di pandanjaya ..kalau tidak, pergi ajer cyber cafe , mesti penuh, apatah lagi cuti sekolah yang semakin hampir. banyak betul bebudak kat sana...tapi bebudak sana sangat elok yer...bak kata kak nor " L " sangat....

aku terus mencari port yang paling sesuweiii ....mata ku meliar mencari tempat yang senang aku lepak, tersorok ...yang paling penting aku boleh tengok semua orang...kelas kan? sambil online sambil chur katanya kan....

aku ambik satu meja yang berdekatan dengan dinding...setelah order nescafe panas, pantas aku membuka laptop ku...sambil tu sempat aku memandang ke kiri dan ke kanan...nampak macam lengang sahaja..owh...lupa..kan sejok sejok nie, mestilah best tidor kan? pastu esok hari kerja pulak....

tetiba aku terdengar bunyi seperti bunyi yang biasa aku dengar..nyaring sekali...di selang seli dengan hilai tawa...oh dah datang kumpulan hadek hadek pandanjaya...tak silap aku, diaorang nie budak budak kolej di maluri...wowo sungguh hebat penampilan mereka pagi tu..kelas kan uols semua..nak pi kedai mamak, macam nak pi disko...aku tak nafikan mereka ini memang suka bergaya...pastu guna warna yang terang terang ...

dari kejauhan , kelihatan 5 ekor obor obor yang sedang catwalk...eh wahhhh..eh wahhhh..suka kau yer * matilah manap *mereka tertawa riang..mungkin dah habis paper kot...tak pun baru abis chur dan mendapat..tahniah uols* matileah adik beradik 69 yang guna konsep tahniah*
mereka gumbira skals...sampai sahaja kat safira, mereka terus duduk kat sebelah meja aku..betul betul kat sebelah...

aku pun tersenyum kat diaorang, yolah, kita nie tak payah nak kekwat kekwat kan dengan hadek hadek, tapi kalau kau yang mula bakar obor, apa kau hengat aku pun tak boleh bakar obor kah? aku dulu pernah berlari sambil bawak obor sukan komanwel semasa kita jadi tuan rumah tau....opss sorry emo pulak......hadek hadek pun senyum sahaja...

"sorang ajer ker?" tegur salah sowang tu

"aha sowang ajer....happy nampak?" aku bertanya

"aha happy..baru dapat jantan..." wah kelasssss

aku tersenyum dan nescafe ais aku sampai. aku pun terus online dan mereka berlima sedang kukik kukik.....telinga ku jahat juga, sempat curi dengar perbualan mereka ...erm dari apa yang ku dengar mereka baru sahaja berjaya menawan beberapa mat moto dari kedai david seng heng...wah kelas adik adik nie...dengan happynya mereka pun menceritakan kisah 18 sx ...bertukar tukar pandangan katanya..wah baik kau orgy reramai ajer lagi tol tak dik..macama kat umah bbmb kat serdang dulu * betul tak kiko*?

namun, kedinginan pagi tu diganggu dengan deruman moto dari luar restoran, cepat cepat aku mengangkat muka..wah..ada beberapa mat moto datang lepak katanya...beruntung hadek hadek nie kan? mula mula hadek hadek tadi nampak sangat teruja...tetiba pulak buat muka kelat pulak kan? napa uolsss?

segerombolan checki turun dari moto tersebut, muka macam ganas...wowowow mak takut uols...nampak aura aura jahat dari muka mereka..matielah hadek hadek nie..macam ada gaduh ajer nie kan? tapi best gak...dah lama tak tengok hadek hadek bertempur dengan checki nie kan? yes...marilah kita saksikan filem penuh aksi nie...

"oii pondan sial ...kau buat apa kat balak aku dowh?" jerit seekor checkki . mukanya seperti nak baham ajer hadek hadek tu. hadek hadek tu nampak terkejut...takut..tak melawan..cepat uols jangan takut..lawan ajer...lawan mulut dulu...diaorang yang mula dulukan..jangan takut dik....

"diam pulak pondan babi nie....aku tanya kau kau ..kau buat apa dengan balak aku tu..kau main ek..sial betul lah pondan nie..dah lah di laknat oleh tuhan....konek tak naik..pastu main dengan jantan..." bertubi tubi dia menghina hadek hadek tu .....semua pekerja mamak safira berkumpul di satu tempat , masing masing tak mahu masuk campur, aku pulak buat busy online sedangkan aku tengah..ku keluarkan buku catatan aku, nak catit isi penting, nati boleh tulis dalam blog...

"diam pulak pondan sial nie..memang ayah kau main dengan babi kot masa dulu.." erm ini dah melampau bukan? masuk ayah dan mak ini , bagi aku dah melampau bukan? ish..hadek hadek nie tak melawan pun..diam..terkulat kulat....mungkin diaorang tak melawan sebab takut kena pukul dengan mat mat moto yang duduk di bawah sahaja kot...erm betul jugak lah tindakan mereka ...lainlah marie, boleh lawan mat mat moto walaupun ber skirt.....

macam macam penghinaan yang dilemparkan oleh checkki tu kepada hadek hadek tu, sampai satu tahap ......aku terasa nak masuk campur pulak...pantang tul aku checkki nie hina hina orang..hina lite lite dah ler...nie dah over nie..marie....datanglah masuk ke dalam badan ku marie..sandra..berikan aku hikmat melahar kau kepada ku..kak nor....datang dalam tubuh ku..berikan dan tunjukkan aku hikmat memukul checkki..datang lah..amy ...ku seru nama mu....datanglah ...( motif seru semua nama adik beradik 69 )...kak imah lenggok...datanglah..berikan aku kuasa sakti mu..datin sal...datanglah....berikan aku hikmat chur mu ( kalau semua datang penuh pulak resoran dengan kaum kita kan?)

bila checkki tu dah penat menghina dan ketawakan hadek hadek mereka pun pergi, sempat juga checkki tu menepuk meja dengan kuat ....dan tunjuk pada hadek hadek tu "fuck" uiiii kelas kan....yelah kau bawak bala tentera banyak giler...checki ajer aku rasa dah 7 orang, mat moto lagi rasanya 7 orang kot..matileah hadek hadek nie jadi sayurkan nanti.....

"erm ...napa tak lawan ajer tadi ?" aku bertanya..

diaorang masih lagi trauma.....

"takut lah bang..( abang katanya )....nie first time baru kena mcm nie.." jelas sorang tu

"sial punya jantan...dah sedap main dengan kitaorang, siap pau rokok dan makan lagi tadi bang, pastu suruh kami beli top up lagi..tup tup kena sembur"sambungnya lagi

"lah mana jumpa?" aku bertanya

"port biasa kat mamak tepi kedai sen heng tu lah bang..diaorang datang ramai ramai..tak bawak awek..diaorang ngurat kami dulu (.. ye ker...bukan kau smua yang gedik dengan diaorang kan..sudah )

"pastu apa yang berlaku?" wah aku nie ponnn

"kami angkut bawak balik umah kami berlima....diaorang pun berlima..sorang satu..tapi diaorang suruh kami bayar makan, pastu beli rokok sorang satu, beli arak lagi....last beli top up..semua kami beli bang...apa lagi...enjoy lah kami....tapi tak sangka jadi macam nie...siapalah yang mulut sial cerita kat awek diaorang kan..."

"ada ker gambar jantan tu dik?" uiiii kak maria mendoza sangat

"ada bang..dalam handset....jap ek" yang kau jujur sangat dan lurus bendol tunjuk kat aku wat ape..sukerrr

dia pun tunjuk kat aku.....aku tersenyum..
sambil pose macam gini...voleyyyy?